Вівторок, 26.09.2017, 16:34
Житньогірська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Документи [1]
Погода
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 160
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Документи

Звіт директора школи про виконану роботу за 2014-2015 н.р.
28.06.2015, 10:50

У 2014-2015 н.р. робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної програми  «Освіта України ХХІ ст.»,  Концепції розвитку психологічної служби системи освіти України, наказів і листів Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки, а також наказів, протокольних доручень, розпоряджень по школі.

Педагогічний колектив Житньогірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів продовжував працювати у 2014/2015 н. р. над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учителів та учнів та удосконалення на цій основі навчально-виховного процесу».

У зв’язку з цим уся робота  протягом 2014-2015 навчального року спрямовувалась на:

  • формування особистості учня, розвиток його здібностей, обдарувань, наукового світогляду;
  • формування в учнів правової, моральної, економічної культури, пропаганду здорового способу життя;
  • виховання громадянина, України – носія національних цінностей, загальнолюдських доброчинностей;
  • виховання людини, яка живе в гармонійному зв’язку з природою, з самою собою, вміє визначатися й реалізуватися в полі культурного простору, яка могла б оволодіти будь-якою спеціальністю;
  • співробітництво школи і батьківської та піклувальної ради, ради самоврядування старшокласників;
  • отримання якісної обов’язкової середньої освіти відповідно до власних потенційних здібностей та інтересів.

Досягнення у вивченні даної теми має забезпечити кінцевий результат – створення освітнього середовища, в якому б учасники навчально-виховного процесу мали змогу реалізувати себе як суб’єкти свого життя, діяльності й спілкування.

Основним завданням керівника вважаю створення в навчальному закладі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти. Постійно проводиться робота по залученню всіх дітей шкільного віку, які належать до мікрорайону школи. Для цього щороку проводиться облік дітей шкільного віку та дітей, яким виповнилося на 1 вересня поточного року 5 років, які потім залучаються для підготовки до школи. На даний час у закладі навчається 175 учнів.

Загальна площа навчальних приміщень складає 1700 м2. Площа приміщень для навчальних занять становить 973 м2, кількість навчальних приміщень достатня для організації занять в одну зміну. У закладі функціонують приміщення:

  • 11 навчальних кімнат;
  • 4 навчальні кабінети;
  • комп’ютерний клас;
  • мультимедійний клас;
  • 2 адміністративні кабінети;
  • учительська кімната;
  • методичний кабінет;
  • учнівська кімната;
  • шкільна їдальня;
  • бібліотека;
  • спортивний зал;
  • майстерня;
  • внутрішній туалет.

Всього на балансі знаходиться 11 комп’ютерів. В навчальному процесі використовується 10. Всі комп’ютери підключені до мережі Інтернет.

12 вчителів-предметників проводять уроки з використанням інтерактивних засобів навчання. Школа має свій веб-сайт. У школі є бібліотечний фонд, який складає 14515 примірників, у тому числі підручників – 3058, з них для: 1-4 класів – 1206, 5-9 класів – 1078, 10-11 класів – 490, художньої літератури 11487.

Підручники і навчальні посібники, що використовуються в навчально-виховному процесі, мають відповідний гриф МОН молодь спорт та Міністерство освіти і науки України.

У 2014-2015 н. р. педагогічний колектив школи складався з 23 чоловік (з них 20 вчителів  мають вищу педагогічну освіту, 1 – незакінчену вищу, 2 – середню спеціальну). За результатами попередніх атестацій педагогічні працівники школи мають такі кваліфікаційні категорії:

  • вищу – 13 учителів;
  • І категорію - 5 учителів;
  • ІІ категорію - 2 учитель;
  • спеціаліст – 3 учителів.

У колективі працює один вчитель, якому  присвоєно звання «Учитель-методист»: Тарасюк Лілія Миколаївна – учитель початкових класів.

Два вчителі мають звання “Старший учитель”:

  • Довбня Микола Іванович – вчитель фізики;
  • Грушова Ольга Іванівна- вчитель фізкультури

Один вчитель  нагороджений знаком “Відмінник освіти України”: Довбня Микола Іванович – вчитель фізики

Реалізація запланованих заходів науково-методичної роботи школи була спрямована на формування професійно-педагогічної культури педпрацівників, збагачення їх знань, освоєння нових педагогічних ідей і технологій, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.

Згідно з наказом по школі “Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами” було створено методичні об’єднання:

  • вчителів української мови, літератури, історії (керівник  Бусол О.Г.- вчитель вищої категорії);
  • вчителів початкових класів і вихователів ГПД (керівник Тарасюк Л.М.  вчитель-методист);
  • вчителів математики, фізики, інформатики, хімії, біології, географії (керівник Гудзевата О.О.- вчитель вищої категорії);
  • класних керівників: (керівник Коваленко В.М.. – заступник директора з виховної роботи).

Для керівників ШМО з боку адміністрації школи проводилися семінари з питань планування та організації, варіативності форм методичної роботи з учителями.

Враховувались пропозиції вчителів щодо охоплення їх колективними формами роботи, опрацювання тих питань, з яких вони потребували допомоги.

Відповідно до перспективного плану підвищення кваліфікації педагогічних кадрів 4 вчителі пройшли курсову перепідготовку при КОІПОПК.

Курсова перепідготовка педкадрів завжди передує їх атестації. Атестація проводиться також згідно з перспективним планом (на 5 років). Цього року атестувалися 4 учителі.

Для науково-методичного забезпечення роботи педагогічного колективу працювала методична рада, до якої входять учителі-предметники.

Засідання методичної ради та шкільних методичних об’єднань проводились згідно річного плану роботи.

На засіданнях методичних об’єднань розглядалися такі основні питання:

  • обговорення й затвердження плану роботи на 2014-2015 н.р.;
  • опрацювання методичних листів Міністерства освіти і науки, програм, вимог до планування та ведення шкільної документації;
  • підготовка, проведення та результати шкільних та районних олімпіад;
  • обговорення творчих уроків учителів, що атестуються;
  • обговорення та узагальнення досягнень педагогічного досвіду вчителів;
  • робота з обдарованими та невстигаючими дітьми;
  • підготовка та проведення підсумкових контрольних робіт, зрізів знань по
  • окремих предметах, підготовка до ЗНО;
  • організація позакласної роботи з предметів;
  • звіти вчителів, що атестуються та досвід яких вивчається;
  • конференції по обміну досвідом.

Рівень методичної роботи зумовив підвищення рівня навчально-виховного процесу: на кінець навчального року в школі 175 учнів. З них атестовано за 12-бальною шкалою оцінювання 158 (без 17 учнів 1-го класу). Успішно реалізується комплексна програма «Творча обдарованість» через підготовку та участь учнів у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін, Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика.

В олімпіадах на І етапі загальна кількість учасників складала 160 (з урахуванням участі одного учня у кількох олімпіадах). Призові місця посіли  50 учнів. Призерами ІІ етапу стали 5  учнів.

Наукова діяльність вчителів враховується під час атестації їх (встановлюється вища кваліфікаційна категорія, присвоюється певне педагогічне звання), визначення сум грошової премії і т.д.

Наукова діяльність учнів заохочується так:

  • занесення до шкільної Книги пошани обдарованих дітей;
  • нагородження Похвальною грамотою за високі досягнення у вивченні окремих предметів (випускники 11-х класів);
  • надання путівок для літнього відпочинку;

Є святкові ритуали і традиції: вручення грамот і дипломів учням-членам МАН на Святі «Першого дзвоника», «Останнього дзвоника»; після кожного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт у прес-центрі школи вивішується повідомлення-вітання учнів-призерів, переможців.

Простежується послідовність у роботі таких секцій:

  • світова література (вчитель Юрченко Г.А., Вигівська О.К.);
  • українська література (вчитель Смакота Л.В., Бусол О.Г..);

За результатами участі дійсними членами МАН стало 2 учні, і на сьогоднішній день їхня кількість складає  6 осіб.

Недоліками в організації науково-методичної роботи є те, що не всі вчителі займаються науково-дослідницькою роботою та впровадженням інновацій.

У річному плані школи (за місяцями)  передбачено розділ ІІІ «Контроль за навчально-виховним процесом», який складено на основі перспективного плану. Протягом цього навчального року вивчалися такі питання:

  •  «Якість викладання та рівень навчальних досягнень учнів 9-их класів з правознавства»;
  • фронтальна перевірка з фізики у 7-10 класах «Стан викладання фізики та рівень навчальних досягнень учнів»

Проведено контрольні роботи з математики для учнів 3, 5-их класів, української мови 9-го класу,  перевірку графічних навичок письма з української мови в учнів 2-го класу.

Здійснено контроль за веденням щоденників учнями, за станом ведення та якістю перевірки робочих зошитів з математики, української мови, алгебри, геометрії 9 класу, зріз знань з математики за І семестр у 7 класі.

Здійснено контроль письма учнів 8-го класу з англійської мови. На кінець І семестру перевірено рівень сформованості навичок читання мовчки учнів 3-го класу, навички читання вголос учнів 4  класу. Перевірка  рівня сформованості навичок читання вголос українською мовою учнів 1-го класу здійснена в ІІ семестрі.

Систематично здійснювався контроль за веденням шкільної документації, виконанням навчальних програм.

Після кожної перевірки та контрольної роботи зроблено глибокий аналіз і видано відповідні накази, деякі з них обговорювалися на засіданнях педради.

Вивчалась робота вчителів, які атестувалися в цьому навчальному році. Протягом вересня-жовтнявивчався стан ведення і перевірки робочих зошитів учнів 4-5–их класів, видано відповідні накази, які були опрацьовані на спільному засіданні вчителів початкової школи, математики, української  мови і літератури.

На нараді при директору підводились підсумки тематичної (після І та ІІІ чверті) та семестрової атестації учнів та відвідування ними занять, підсумки результатів кожного етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт  в рамках МАН, хід навчальної практики, стан повторення програмового матеріалу та підготовки учнів до державної підсумкової атестації.

Постійно здійснювався контроль за веденням класних журналів у відповідності до нової інструкції, а також за проведенням індивідуальних занять та консультацій, видано відповідні накази про перевірку шкільної документації (класних журналів, журналу ГПД, факультативів, обліку індивідуальних та додаткових занять). Контроль за виконанням навчального плану та програм здійснювався поетапно:

- наприкінці серпня,  на початку вересня 2014 року та у січні 2015 року – перевірка та затвердження календарно-тематичних планів вчителів-предметників, вихователів ГПД відповідно на І та ІІ семестри.

- перевірявся стан виконання навчальних програм наприкінці І та ІІ семестрів, видано відповідні  накази.

- розглядались на засіданні ШМО вчителів питання про виконання навчальних планів і програм, у разі необхідності намічались конкретні заходи.

- здійснювалась вибіркова перевірка адміністрацією школи виконання програми з окремого предмета  під час відвідування уроків.

 Результати контролю постійно обговорювались на засіданнях педагогічної, методичної ради, засіданнях методичних об’єднань та нарадах при директорі тощо.

Протягом 2014/2015 навчального року проводилися наступні моніторінгові дослідження:

  • моніторинг з української мови та літератури в 9-му класі;
  • вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з біології;
  • моніторингове дослідження здібностей, напрямків, уподобань та нахилів особистості до певного предметного циклу наук для учнів 9-их класів;
  • моніторингове дослідження матеріально-технічного стану приміщень школи;
  • моніторингове дослідження екологічної грамотності учнів (8 клас).

Реалізація запланованих заходів науково-методичної роботи школи була спрямована на формування професійно-педагогічної культури педпрацівників, збагачення їх знань, освоєння нових педагогічних ідей і технологій, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.

У школі створено банк даних щодо різних категорій дітей: дітей-сиріт, напівсиріт, з малозабезпечених та багатодітних сімей, а також дітей, схильних до правопорушень. На всіх їх зроблені відповідні документи та ведеться робота класними керівниками та адміністрацією школи.

У 2014-2015 н.р. проведено значну роботу щодо профілактики правопорушень. Педагогами ведеться щоденна робота з правового виховання, найбільш ефективними формами позакласних заходів у цьому напрямку є: тематичні бесіди, «круглі» столи, рольові ігри, ознайомлення з періодичною літературою на правову тематику, зустрічі з фахівцями. Відповідно до спільного плану щодо проведення правового лекторію та профілактики шкідливих звичок було проведено зустрічі з працівниками правоохоронних органів та районної лікарні.

З метою активізації профілактичної роботи з учнями щодо попередження злочинності і правопорушень і подальшого розвитку правової освіти та виховання в дусі поваги до закону і прав людини серед учнівської молоді, у грудні 2014 року в школі проведено тиждень правових знань, у рамках якого були проведені заходи за участю юристів, представників органів внутрішніх справ.

Важливе місце відводиться виховній роботі в школі.

Згідно з річним планом роботи школи було проведено такі загально шкільні заходи: Свято першого дзвоника, фотовиставки «Спогади про літо», «Я і моя Україна», святковий концерт до Дня вчителя, тематичний тиждень «Осінній вернісаж», конкурс плакатів «Ми обираємо здоров»я», заходи до Новорічних свят, акції «Молодь проти злочинності», «Скажи Сніду – НІ!», Свято останнього дзвоника, урочисте вручення атестатів про повну загальну середню освіту.

В  Житньогірській школі діє дитяче об’єднання « Берег», яке об’єднує учнів 1 – 11 класів.

Голова  Ради учнів – Коваленко Каріна

Заступник голови – Васильєва Тетяна

Всього в об’єднанні –  150 учнів.

1–4 класи  – товариство « Росинка».

5–11 класи  – товариства: «Шкільний дім», «Дивосвіт», «Берегиня».

Основні напрямки діяльності дитячого об’єднання « Берег»:

  • Вивчення історії та культури рідного краю
  • Шкільні навчальні комісії
  • Формування екологічної культури, гармонії, відносин з природою

Товариство «Росинка» об’єднує учнів 2–4 класів. Програмою  товавариства передбачено:  пізнавальна, творча, трудова активність в ігровій діяльності; залучення до шкільного життя, перші пагінці громадського становлення.

Товариство «Дивосвіт» об’єднує творчо обдарованих школярів – музикантів, солістів, декламаторів, танцюристів, поетів, рукомитців.

Програма діяльності товариства «Берегиня» передбачає глибоке вивчення звичаїв, традицій, відтворення обрядів і народних свят, секрети народної медицини, традицій народної пісенності.

«Шкільний дім» – товариство учнівського самоврядування. (господарська діяльність, дотримання дисципліни в  школі, класі, контроль за навчанням).

В роботі учнівського самоврядування поширюємо нові форми виховної роботи, які культивують любов до рідного краю, свого народу, домівки батьків, оберегів національної культури.

Патріотичне виховання – це основа духовного розвитку особистості, складова частина національного світогляду і поведінки людини, її ставлення до рідної країни. Ці заходи виховують справжнього українця, патріота, навчають бути вірними своїй державі. Патріотичне виховання є могутнім стимулом у боротьбі за розбудову нової незалежної України, її духовне багатство.

З метою формування патріотичних почуттів молодого покоління у школі проведені заходи, що вшановують пам’ять полеглих за волю народу спонукають і до пошуково-краєзнавчої роботи. Серед таких заходів найбільше запам’ятались дітям: конкурс патріотичної пісні, свято  «Ніхто не забутий, ніщо не забуте», усні журнали «Чорнобиль не має минулого», «Тих днів не змовкне слава», «Героям Крут присвячуємо».

Вже стало доброю традицією щороку 9 Травня, до дня визволення  від німецько-фашистських загарбників, до дня виводу військ з Афганістану, до річниці Чорнобильської  катастрофи проводити тематичні тижні. В школі зібрано матеріал про учасників Великої Вітчизняної війни нашого села воїнів-афганців, спогади жертв голодомору.

Проводені бесіди та тему: «Хліб як символ народного добра», свято для молодших школярів «Хліб – усьому голова», гру-вікторину «Народна мудрість про хліб», де учні демонструють знання загадок, прислів’їв та приказок про хліб.

 Навчальний рік розпочинається святами осіннього циклу. Першим є День Знань, Свято першого дзвоника. Це свято відкриває двері в Країну знань, до нових звершень. В цей день на шкільному подвір’ї гомонить дітвора і чекає з трепетом на передзвін шкільного дзвоника, який створює піднесений настрій як вчителям, так і школярам.

Дуже цікаво і весело проходить в школі  День вчителя під назвою «Цей благородний труд учителя». Початок навчального року, як і сама осінь, завжди щедрий на свята: «Осінь в гості завітала», «Осінній вернісаж».

Учні займаються пошуковою діяльністю: вивчають і примножують скарби нашого краю, записують пісні, вірші, легенди, скоромовки; збирають матеріали з історії рідного села Житні Гори.

З метою збереження здоров'я учнів протягом навчального року проводились щеплення та диспансерні огляди. В медичному кабінеті постійно оновлюється сан бюлетень. При шкільній бібліотеці поповнено добірку літератури з питань оздоровлення. У закладі дотримується належний санітарно-гігієнічний режим: розроблено графіки провітрювання навчальних приміщень, дотримання яких контролює медпрацівник школи; освітлення навчальних приміщень відповідає гігієнічним нормативам і здійснюється відповідно до вимог ДСанПіН (контроль здійснює завгосп). 1-4 класи оснащені ростовою лінійкою для визначення учнями відповідності розміру навчальних меблів стосовно особистого зросту.

Права і обов’язки учасників навчально-виховного процесу визначені  в законах України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», у статтях 53 і 59 Конституції України. Правильний, доцільний розподіл обов’язків між директором і його заступниками та педагогами забезпечує узгоджену діяльність школи. Розподіл обов’язків здійснюється з урахуванням виробничої необхідності, конкретних умов і можливостей кожного працівника. Зміст функціональних обов’язків щодо реалізації мети і завдань школи, а також виконання правових актів закріплюється в посадових обов’язках, які узгоджуються з профспілковим комітетом. Забезпечення прав учасників навчально-виховного процесу передбачено комплексом заходів у річному плані роботи школи.

На виконання чинного законодавства щодо забезпечення прав і свобод учасників навчально-виховного процесу, зокрема постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з обліку дітей шкільного віку» від 12.04.2000р. № 646, проводиться робота щодо обліку дітей і підлітків у мікрорайоні. Відповідальним за облік дітей і підлітків шкільного віку призначено заступника директора з НВР Вигівську Л.В.

 За кожною вулицею мікрорайону закріплений учитель, який протягом року тримає під контролем вибуття та прибуття дітей, їхнє навчання, що підтверджено довідками з навчальних закладів.

Починаючи з вересня, складаються списки майбутніх першокласників.

Класні керівники відвідують сім’ї учнів з метою виявлення житлово-побутових умов, складають акти. Комісією в складі заступника директора з ВР, практичного психолога, педагога-організатора, членів батьківського комітету з метою проведення профілактичної роботи з проблемними сім’ями, виявлення підлітків шкільного віку, котрі ухиляються від навчання і тих, хто не відвідує школи без поважних причин, здійснює рейд „Урок”.

На достатньому рівні здійснюється також робота з контролю за відвідуванням учнями навчальних занять: проводяться рейди з виявлення учнів, які запізнюються на уроки ;ведеться журнал контролю за відвідуванням школи учнями, журнал відвідування школи учнями „групи ризику” ;своєчасно з’ясовуються причини пропусків, про що інформуються батьки ;ведеться журнал зв’язку з батьками, в якому фіксується зміст проведеної роботи; налагоджено контакт із підлітковим лікарем із метою контролю за видачею довідок.

З метою профілактики правопорушень в учнівському середовищі проходить тиждень правознавства та місячник правової освіти та правових знань «Бережи мене, мій закон», під час яких проводяться конкурси знавців права, тематичні виховні години, бесіди з працівниками правоохоронних органів та органів юстиції.

Стан роботи  з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час  навчально-виховного процесу в школі знаходяться під щоденним контролем адміністрації школи, медичної сестри, заступників директора з навчально-виховної та виховної роботи, завгоспа школи .

У закладі наявні всі законодавчі та нормативні документи з охорони праці. Розроблене та введене в дію Положення «Про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу», украдено колективний договір з розділом «Охорона праці». Адміністрацією школи та профспілковим комітетом розроблені та введені в дію правила внутрішкільного розпорядку, видані накази «Про призначення відповідальних осіб за стан охорони праці», «Пожежної безпеки», «Збереження життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу в навчальних кабінетах, майстерні, спортивному залі на спортивному майданчику, при експлуатації газового та електрогосподарства». Були проведені інструктажі з техніки безпеки, пожежної безпеки, електробезпеки та безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.

В закладі була проведена паспортизація і було здійснено перевірку готовності до нового навчального року та видано Акти готовності школи та харчоблоку.

У закладі добре організована роз’яснювальна та профілактична з питань охорони праці і безпеки життєдіяльності, свідомого ставлення до свого здоров’я, здорового способу життя усіх учасників навчально-виховного процесу.

  На початок 2014-2015 навчального року були оформлені необхідні акти дозволу  на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки.

Наказом по школі передбачено відповідальних за організацією роботи з  питань охорони праці, безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу  та позаурочний час, попередження дитячого травматизму, відповідальних  за електрогосподарство в школі.

У школі всі відповідні журнали з реєстрацією всіх видів інструктажів із питань хорони праці працівників та учнів школи. На 1 вересня 2014 р. всі педагогічні працівники школи  надали медичні книжки з дозволом на роботу.

  Нажаль, у 2015 році стався випадок  травмування  учня 4 класу Осадчого Олександра. Але більшість випадків травмування на протязі календарного року було в побуті. Основним недоліком організації роботи по запобіганню дитячого травмування в побуті є недостатній контроль з боку батьків за перебування дітей в позаурочний час.

За минулий рік учні школи брали участь у всіх районних та обласних спортивних заходах. Мають ряд хороших досягнень у районних заходах:

  • І місце з шахів;
  • І місце з шашок;
  • ІІ місце з настільного тенісу;
  • ІІ місце з легкоатлетичного  кросу.

     Брали участь в обласних спортивних змаганнях:

  • ІІ місце – лижеролери та крос;
  • ІV місце – лижні перегони;

Протягом восьми років команда Житньогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів була учасником обласного фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт». Протягом року у школі було проведено ряд масових заходів: спартакіаду школи; змагання з мініфутболу, гандболу, баскетболу, спортивний КВК, змагання з лижних перегонів, «Козацькі ігри».

Протягом десяти років Житньогірська ЗОШ І-ІІІ ступенів займає призові місця на кращу постановку спортивно-масової роботи серед шкіл району. У цьому навчальному році школа посіла ІІ місце у районній спартакіаді школярів.

Щороку проводиться поточний ремонт приміщень школи, спортивних споруд із залученням спонсорської допомоги. Хочу, користуючись нагодою, подякувати спонсорам, нашим односельчанам, Лісовенко К.В., Юрченку О.М., Пономаренку В.В., батькам і колективу педагогічного закладу за допомогу в ремонті школи.

З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів у галузі освіти, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, удосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві у галузі освіти визначені основні напрями і завдання діяльності школи в 2015-2016 навчальному році.

                    

Пріоритетні завдання на 2015-2016 н.р.

Головне завдання – забезпечення безперебійного навчально-виховного процесу в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчанням

Навчальна робота:

  • робота з обдарованими дітьми (підвищення результативності участі учнів у предметних олімпіадах та різноманітних конкурсах);
  • покращення якості знань учнів з профільних предметів;
  • підтримка і педагогічний супровід учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень учнів та обдарованих учнів.

Виховна та соціальна робота:

  • забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників навчально-виховного процесу;
  • створення і подальше згуртування класних колективів;
  • виховання дітей у дусі любові до України, рідної школи;
  • запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.

Методична робота:

  • розробка та впровадження комп’ютерних технологій;
  • продовження оновлення методичної бази навчальних кабінетів;
  • підвищення ефективності психологічного супроводу навчально-виховного процесу.

Господарська діяльність:

  • складання та виконання загальношкільного плану оновлення матеріальної бази та ремонту навчальних кабінетів;
  • вжиття заходів по забезпеченню економного споживання енергоресурсів;
  • поповнення матеріальної бази для забезпечення комп’ютеризації усіх видів діяльності школи.
Категорія: Документи | Додав: mykola2263
Переглядів: 605 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Перекладач сайту
Корисні посилання
МОН України

ДОН КОДА

АНО

Відділ освіти Рокитнянської РДА

освітній портал Педагогічна преса

Перекладач онлайн Українські пісні
Белый каталог сайтов Пустовітська ЗОШ
DilovaMova.com
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти шкіл району
Житньогірська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017Безкоштовний хостинг uCoz